[GSL] Membri FSFE în România ?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Sep 23 18:43:26 EEST 2009

În data de Mi, 23-09-2009 la 16:09 +0300, Răzvan Sandu a scris:
> Salut,
>

> Aș fi curios să știu câți dintre voi ar fi, în principiu,
> amatori să devină membri FSFE...
>
> http://fellowship.fsfe.org/
>
> Am remarcat că nu există nici un grup FSFE în România  :-(
>
> Mă gândeam că apartennța la FSFE, la programele lor, ar da  o mai mare
> coeziune efortului nostru pentru Software Liber în România... ne-ar
> ajuta sa ne coordonăm mai bine ... să avem acces la unele resurse...
>
> Contribuția financiară minimă e de 60 EUR/an.
> Ce ziceți ?

Intreb si eu: Cu ce castiga software-ul liber din Romania ?

Oricum, a fi membru FSFE Fellowship e o poveste, a fi membru FSFE e alta
poveste.

FSFE Fellowship se obtine cu 60 EURO/an, FSFE cu munca in folosul
promovarii softwareul liber in Europa.

Mai bine dati bani la SMURD.
--
Adi Roiban