[GSL] Membri FSFE în România ?

Mie Sep 23 18:48:07 EEST 2009

On Wed, Sep 23, 2009 at 03:23:13PM +0200, Alina Mierlus wrote:
> [...]

Eu sunt prieten FSFE.

Prietenii („fellows of”) FSFE nu sunt membrii FSFE. Aseară a avut loc o
ședință de informare despre structura FSFE. Un rezumat se găsește pe lista
Gâlceava[1].

>     Ar fi fain să avem un grup FSFE în România, așa este. Dacă se
> găsesc doritori, chiar aș putea ajuta.

Sunt de acord. Pot ajuta și eu.

> Luna viitoare merg ca și intern la FSFE pentru 4 luni.

Felicitări Alina :-)

Cred că ajutorul pe care îl acordă FSFE comunităților locale constă în
sfaturi, facilitarea comunicării cu alte comunități din Europa și imagine.

Asta am observat până acum. Următoarea ședință este despre Programe Libere
în Educație.

Tibi

[1] http://liste.ceata.org/pipermail/galceava/2009-September/001578.html