[GSL] Membri FSFE în România ?

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Sep 23 19:14:32 EEST 2009

On Wed, 2009-09-23 at 16:09 +0300, Răzvan Sandu wrote:
> Salut,
>

> Aș fi curios să știu câți dintre voi ar fi, în principiu,
> amatori să devină membri FSFE...
>
> http://fellowship.fsfe.org/
>
> Am remarcat că nu există nici un grup FSFE în România  :-(
>
> Mă gândeam că apartennța la FSFE, la programele lor, ar da  o mai mare
> coeziune efortului nostru pentru Software Liber în România... ne-ar
> ajuta sa ne coordonăm mai bine ... să avem acces la unele resurse...
>
> Contribuția financiară minimă e de 60 EUR/an.

Încerc să judec rațional din ce este și prin ce am trecut deja, și nu
pot să nu amintesc scrisoarea către FSF, în idea de a obține, probabil
ce vrea Răzvan și Alina acum.

Răspunsul lor a fost prompt, și interpretat în două cuvinte suna a ceva
de gen, noi vă putem da ecusoane și sigla FSF atunci când este nevoie,
însă de promovare și restul tot singuri trebuie să aveți grijă.

So, acum că se știe unde am ajunge dacă ne rugăm de FSF, întreb și eu,
merită? Plus, la câte persoane cu adevărat interesate de promovarea
FLOSS-ului în România sunt, cel mai mult timp va fi ocupat de
întreținerea relațiilor cu FSFE decât cu promovarea în sine.

Răzvan, cu ce concret ar putea (citez din mesajul inițial) FSFE să ajute
pentru ca „sa ne coordonăm mai bine ... să avem acces la unele
resurse...”?

> Ce ziceți ?
>

> Numai bine,
> Răzvan