[GSL] Membri FSFE în România ?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Sep 23 19:55:27 EEST 2009

Pe 23.09.2009 16:09, Răzvan Sandu a scris:
> Salut,
>

> Aș fi curios să știu câți dintre voi ar fi, în principiu,
> amatori să devină membri FSFE...
>
> http://fellowship.fsfe.org/
>
> Am remarcat că nu există nici un grup FSFE în România  :-(
>
> Mă gândeam că apartennța la FSFE, la programele lor, ar da  o mai mare
> coeziune efortului nostru pentru Software Liber în România... ne-ar
> ajuta sa ne coordonăm mai bine ... să avem acces la unele resurse...
>
> Contribuția financiară minimă e de 60 EUR/an.
>

> Ce ziceți ?

Răzvan, FSFE are valoare aproape de zero în România, deci afilierea nu
ne-ar ajuta cu nimic la promovarea software-ului liber în România.

Fie vorba între noi, mai multă valoare ar avea să deveniți membri
Mozilla, că atunci când zic Mozilla imediat lumea ciulește urechile :)