[GSL] Membri FSFE în România ?

Joi Sep 24 11:44:26 EEST 2009

2009/9/24 Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro>:
> Bună ziua tuturor,
>

> Văd că și pe tema asta, IMHO extrem de simplă, sunt diferențe majore de
> opinii.

N-am vazut nici o diferenta, toate opiniile erau intr-o singura directie.

> Părerea mea este că ceea ce ne lipsește cel mai tare este o formă legală
> de organizare, cu un singur scop: SĂ FIM (POTENȚIALI) PARTENERI DE
> DIALOG PENTRU AUTORITĂȚI, adică „să dăm o voce oficială” și o „ștampilă”
> comunității de software liber.

Toate la timpul lor.

> În rest, IMHO, nu contează la ce proiecte participăm, pe ce distribuții
> lucrăm, dacă suntem programatori sau nu, cât timp ne alocăm, cine are o
> inițiativă sau alta...
>

> Lipsesc cu desăvârșire:
>
> - publicitatea în presă (presa non-IT, pentru publicul larg)  (BTW, unde
> pot fi văzute materialele lui Nicu de la TVR2 ? La ce oră ? In ce
> emisiune ? Sunt și pe Net ?)

Nu lipsesc exista, au aparut si Jani si Calin Miclaus in ziare locale,
cei din Arad au avut si prezentari la TV.

> - căile de penetrare în universitățile non-Automatică (Medicina, ASE-ul,
> facultățile mecanice din Politehnică și Universitatea de Construcții din
> București sunt triste exemple în ceea ce privește totala neparticipare a
> *profesorilor* și studenților, mai ales a asistenților mai tineri)

Ai fost refuzat?

> - căile de pătrundere în diverse ministere și instituții mari, publice
> sau private - nu „din afară”, ci prin persoane care deja lucrează în
> departamentele IT de acolo. Orice om de IT, deschis către Linux, care
> lucrează într-o bancă, minister sau altă instituție și care poate fi
> adus în grupul nostru e o șansă în plus - altfel, vom continua să
> discutăm doar între noi, până la Sfântu'-Așteaptă... ;-)

Parerea mea e ca schimbarea trebuie sa inceapa de jos.

> - colaborarea persoanelor non-tehnice, mai ales din presă (ziariști) sau
> din agenții de marketing/publicitate/PR. Cine are o
> soție/prietenă/cunoștință care se ocupă cu așa ceva ?

Sunt si altfel de persoane, cel putin din ce am vazut in ubuntu.ro

> Cred că din apartenența la FSFE am putea *invata* ceva, din experiența
> altora și din materialele de „marketing" deja create de ei.

Experienta lor nu ne ajuta. Exista destui oameni din tara care s-au
implicat si din experienta lor se poate invata.

> IMHO, este rușinos să nu existe nici măcar un membru FSFE în toată
> România, „de sămânță”, la cât ne agităm noi aici... (pe site-ul FSFE
> n-am văzut nici unul).

De ce rusine? Cu 60 euro poti face prezentari in cateva licee.

--
Alin Rus