[GSL] Membri FSFE în România ?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Sep 25 08:46:54 EEST 2009

On 09/24/2009 02:04 PM, Răzvan Sandu wrote:

> Mi-aș dori să văd apariții în pagina de IT a presei centrale sau bannere
> stradale pentru omul de rând... Ceva PENETRANT, bine punctat, cum e
> campania excelentă începută de Stas cu http://alege.softwareliber.ro

Eu nu citesc presa scrisa asa ca pun o intrebare naiva: are presa
centrala pagina de IT?
Bannerele stradale costa bani, chiar multi bani.

> Nu știu cum e la voi, la Cluj, dar dacă ești student și te duci la
> secretariatul ASE-ului din București, cu vreo problemă normală,
> secretara nici nu-și întoarce privirea spre tine sau îți vorbeste în doi
> peri. Nu uita că nu ești în Ardeal !
>
> În condițiile astea, CUM ajungi la rector sau măcar la un șef de
> catedră, dacă nu-l cunoști personal sau dacă nu cunoști pe cineva din
> interiorul organizației (vreun asistent) ? Cum obții o sală pentru
> prezentare, un sprijin cât de mic (măcar cât să nu ți se pună bețe în
> roate, să te poți desfășura) ?

Daca ai cunostinte in interior cred ca se rezolva: cind am facut
prezentarea Firefox, Tibi de la Ceata a reusit sa ne faca rost de o sala
in Politehnica... dar UPB e cea mai "luminata" universitate din
Bucuresti in domeniul Linux/FLOSS, o exceptie.

> Eu am început să-mi fac, printre relațiile persinale si folosind
> LinkedIn, inventarul persoanelor pe care le cunosc în presă, bănci,
> agenții de marketing și PR, etc. Deocamdată, subțire... Când ajung în
> relație cu vreo hostess/PR-istă, la vreun show-room auto, sau cu vreo
> patroană de sală de masaj, vă scriu (dacă nu-mi ruinează nevastă-mea
> inițiativele FOSS, între timp)... ;-)

Vino cu mine la urmatorul eveniment auto din Bucuresti, eu fac poze la
hostesses si tu cauti PR-iste :p (nu, nu-ti dau adresele de mail ale
hostess-elor care mi-au cerut fotografii)

> BTW, poze de la Macea:
> http://picasaweb.google.com/secaricaw

Mersi, chiar vroiam sa aflu mai multe amanunte despre eveniment. Cam
citi participanti au fost?