[GSL] Membri FSFE în România ?

valy cozma valycozma la gmail.com
Vin Sep 25 17:39:56 EEST 2009

Salut,

Din cate imi dau eu seama asa, **scopul** grupului pentru software liber ar
fi promovarea software-ului liber.

Adica un fel de misionarism . Sper ca m-am exprimat corect.
Ori, toti misionarii au promovat lucrurile pe gratis.

Treaba asta cu cotizatul si cu apartenenta la nu stiu ce organizatie , in
cazul de fata, e cam nula IMHO .
( dai bani ca sa primesti notificari, sa te duci la intalniri - lucruri pe
care le poti face si asa ).
Aaa, primesti niste tricouri sau sepci. Wait, si un card.

Poti promova software-ul liber intr-un mod liber ( de capul tau ) - nu
trebuie sa te afiliezi pentru asta . E mai misto in echipa dar echipe sunt
multe pe lumea asta. Se numesc liste de discutii.

Si exista google. ( Cine stie ce s-ar fi intamplat daca nu exista google.
Poate am fi platit pentru a cauta ceva . )

1. In primul rand, trebuie SA DAI EXEMPLU .

Sterge-ti windows-ul, toate jocurile, si lucreaza numai pe linux / free bsd
/ open solaris / etc . Ca sa intelegi ce promovezi.

Lucrez pe linux INTEGRAL din 2000 , micile exceptii se datoreaza anumitor
dispozitive / software care nu sunt (su)portate .

2. In a doilea rand, daca esti programator, SCRIE COD PORTABIL .

3. Arata-le si altora ce cool e la tine . Convinge-i .
Cineva zicea ca bogatia cuiva este direct proportionala cu capacitatea de a
vinde a acelei persoane.
Deci, exersati :)

Cred ca este un efort "de masa" si nu targetat. Si de durata.

Ex: Daca un primar ar fi auzit de Linux inainte de a face caietul de sarcini
, ar putea cere un sistem care sa nu se viruseze , sa fie stabil, etc.

Primarul respectiv poate auzi de la noi, sau de la fiu-su . Sincer cred ca-l
va asculta mai mult pe fiu-su.

Gata, am obosit :)

Spor !