[GSL] Membri FSFE în România ?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Sep 25 17:54:42 EEST 2009

On 09/25/2009 05:39 PM, valy cozma wrote:

> Treaba asta cu cotizatul si cu apartenenta la nu stiu ce organizatie ,
> in cazul de fata, e cam nula IMHO .
> ( dai bani ca sa primesti notificari, sa te duci la intalniri - lucruri
> pe care le poti face si asa ).
> Aaa, primesti niste tricouri sau sepci. Wait, si un card.

Apartenenta la o organizatie iti sporeste credibilitatea, altfel: cine
esti? Gigi de pe strada. La revedere.

> Poti promova software-ul liber intr-un mod liber ( de capul tau ) - nu
> trebuie sa te afiliezi pentru asta . E mai misto in echipa dar echipe
> sunt multe pe lumea asta. Se numesc liste de discutii.

Poti sa reinventezi roata sau sa inveti si din experienta altora.

> Si exista google. ( Cine stie ce s-ar fi intamplat daca nu exista
> google. Poate am fi platit pentru a cauta ceva . )

Exagerezi. Existau motoare de cautare si inainte de Google, numai ca
erau mai proaste si te cam bombardau cu reclame, dar tot gratis erau.