[GSL] Membri FSFE în România ?

valy cozma valycozma la gmail.com
Vin Sep 25 18:16:23 EEST 2009

2009/9/25 Nicu Buculei <nicubunu at gmail.com>

> Apartenenta la o organizatie iti sporeste credibilitatea, altfel: cine
> esti? Gigi de pe strada. La revedere.

Pai depinde ce faci in momentul respectiv.
Poti sa fii afiliat si cu bill gates daca istoricul tau e nasol.
Depinde cine te evalueaza, etc.

Daca m-as duce la o licitatie, cred ca istoricul de afaceri si solutia in
sine este mult mai importanta decat orice afiliere de 60 de euro.

Cred ca la noi in tara singura afiliere bine cunoscuta este "Microsoft
certified"

E ca si cum ai angaja pe cel care are diplome mai multe ...

As vedea un sens intr-o organizatie nationala, da .

Iar fondurile ar trebui sa se duca si la un avocat f. bun care sa limiteze
abuzurile si spaga M$ .

Pentru simplul motiv ca DIN BUZUNARUL NOSTRU se platesc produsele si spagile
M$ , de fapt .

Ca orice rahat cumparat de stat, de altfel.

> Poti sa reinventezi roata sau sa inveti si din experienta altora.

cred ca aceasta experienta este open source .... si se poate consulta pentru
cine are nevoie ..

> Exagerezi. Existau motoare de cautare si inainte de Google, numai ca
> erau mai proaste si te cam bombardau cu reclame, dar tot gratis erau.

si daca le cumpara microsoft pe toate ? mai exagerez ?