[GSL] Membri FSFE în România ?

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Sâm Sep 26 09:21:43 EEST 2009

Bună ziua,

Reducând discuția la un nivel concret - că iar am alunecat în porumb -
sunt de acord cu oricare dintre cele două abordări, cu condiția să aducă
rezultate vizibile, PRACTICE.

Ce mă deranjează pe mine acum:

- lipsa prezenței Linux-ului în magazine (sub formă de CD de instalare
care să fie prezentat „în galantar” și, atunci când întrebi despre el,
să ți se dea o informație COMPETENTĂ).

Ahhh, și nu mă refer la buticul IT din colțul străzii Biruinței din
Mizil, ci la lanțurile de distribuție gen Altex, Flamingo, Flanco,
Carreforur, Cora... Cât de greu (sau ușor) e să pătrunzi acolo ? Putem
face ceva ?

- lipsa oricărui produs (CD) sau măcar banner Red Hat sau Canonical în
magazinele IT din România. De exemplu, ce știe clientul român obișnuit
despre produsele DESKTOP de la Red Hat ? http://www.redhat.com/rhel/desktop/

- lipsa unei organizații Free Software „cu ștampilă” care să fie
partener de discuții pentru Guvern și alte oficialități (organizație
căreia un parteneriat cu FSFE i-ar prinde taaaaaaaare bine...)

IMHO, abordarea „e bine și așa, neorganizați, doar pe liste de
discuții”, pe care o propune Valy, e puțin probabil să aducă mai mult
decât blogging, website-uri, prezentări pentru studenți și, din când în
când, câte-o bere la vreun party sau FLOSScamp (nu că n-ar fi foarte
bune și alea... ;-)  )

Numai bine,
Răzvan