[GSL] Membri FSFE în România ?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Sep 28 09:28:33 EEST 2009

On 09/26/2009 09:21 AM, Răzvan Sandu wrote:

> Ahhh, și nu mă refer la buticul IT din colțul străzii Biruinței din
> Mizil, ci la lanțurile de distribuție gen Altex, Flamingo, Flanco,
> Carreforur, Cora... Cât de greu (sau ușor) e să pătrunzi acolo ? Putem
> face ceva ?
>
> - lipsa oricărui produs (CD) sau măcar banner Red Hat sau Canonical în
> magazinele IT din România. De exemplu, ce știe clientul român obișnuit
> despre produsele DESKTOP de la Red Hat ? http://www.redhat.com/rhel/desktop/

Red Hat *Enterprise* Desktop NU este un produs destinat cumparatorilor
din acele magazine. Enterprise si consumer (casnic?) sint tipuri de
produse foarte diferite.

Ca sa il citez aproximativ pe Jim Whitehurst[1], CEO al Red Hat: pentru
95% din lume nu exista motiv sa plateasca pentru un desktop "consumer".

[1] sursa: http://katzj.livejournal.com/430216.html