[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Mie Sep 30 15:31:59 EEST 2009

Suna a reclama pentru cel.ro. Eu m-as feri sa dau legaturi catre un
vanzator anume.

Am intrat pe dell.ro si nu am vazut sa zica ceva de ubuntu. Le-am
scris celor de la dell sa-i intreb care-i treaba. Recomand si
celorlalti sa faca asa.

Daca isi modifica paginile in romana si spun ceva despre Ubuntu, abia
atunci cred ca e ok sa pui o legatura catre dell.ro.

Cheers,

Ionutz