[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Sep 30 20:26:12 EEST 2009

În data de Mi, 30-09-2009 la 15:31 +0300, Ioan Calin Borcoman a scris:
> Suna a reclama pentru cel.ro. Eu m-as feri sa dau legaturi catre un
> vanzator anume.
>
> Am intrat pe dell.ro si nu am vazut sa zica ceva de ubuntu. Le-am
> scris celor de la dell sa-i intreb care-i treaba. Recomand si
> celorlalti sa faca asa.
>
> Daca isi modifica paginile in romana si spun ceva despre Ubuntu, abia
> atunci cred ca e ok sa pui o legatura catre dell.ro.

Mai este pe pagina un comentariu fain care zice ceva de genu:
"Laptopul vine cu Linux dar e gratis (adica nu pierzi nimic), si il poti
sterge si pune Windows pe el".

Si ei zic ca nu are rost sa dam legaturi catre furnizori.

Lumea ia laptop cu Ubuntu preinstalat și crede că e XP și zică că ce
nașpa e Ubuntu că nu merge noul Yahoo Messenger pe el.

--
Adi Roiban