[GSL] Aici sunt banii dumneavoastră!

Cata catalinfest la gmail.com
Mie Sep 30 13:52:18 EEST 2009

Urat ...
Poate exista ceva si pentru linux
Stiu ca KDE are un soft pentru teste ... nu stiu in gnome de asa ceva
sau XFCE ...
Oricum ar fi fost un lucru foarte util .

În data de 23 septembrie 2009, 22:34, Emil CHERICHEȘ
<emil la cheriches.ro> a scris:

My sites:
http://free-tutorials.org - tutorials
http://tv.free-tutorials.org - video tutorials