[GSL] Proiectul SbLUG "Open High School" la nivel național?

Mie Sep 30 12:29:35 EEST 2009

Servus Eddy,

[Nu știu dacă citești gsl la liste.softwareliber.ro așa că mi-am permis
s─â-╚Ťi scriu direct :) ]

În cadrul SbLUG[1] lucrăm deja de ceva vreme la proiectul Open High
School[2], ├«n cadrul c─âruia vrem s─â ╚Ťinem o serie de prezent─âri ├«n licee
din Sibiu, jude╚Ťul Sibiu sau alte localit─â╚Ťi apropiate (Sebe╚Ö ╚Öi
probabil chiar Alba Iulia și Brașov).

Datorit─â rela╚Ťiilor lui Marius Voil─â avem ocazia s─â facem acest proiect
la nivel na╚Ťional, cu sus╚Ťinerea doamnei Ecaterina Andronescu, ministrul
educa╚Ťiei. O problem─â major─â ar fi c─â SbLUG nu dispune de resursele
umane necesare pentru un proiect de asemenea anvergur─â.

Crezi c─â ne po╚Ťi ajuta cu prezent─âri ├«n localitatea ├«n care te afli
(București?) sau chiar să recomanzi persoane interesate să participe
(efectiv că de critici nu ducem lipsă :). Căutăm în special persoane în
localit─â╚Ťile mai ├«ndep─ârtate de Sibiu, unde deplasarea noastr─â ar fi
dificil─â.

Dacă ești curios/interesat ești invitat pe lista SbLUG[3] sau pe IRC[4],
la fel și orice persoană interesată.

[1] http://sblug.ro
[2] http://school.sblug.ro
[3] http://groups.google.com/group/sblug