[GSL] Community call

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Joi Apr 8 16:10:12 EEST 2010

În data de Jo, 08-04-2010 la 14:12 +0300, Sever Banesiu a scris:
> Salutare,
>

> Aș vrea să pornim o comunitate locală în Cluj/Ardeal cu întâlniri
> regulate pentru programatori Python. În principiu planul nostru e să
> pornim cu o întâlnire anunțată prin GeekMeet (http://geekmeet.ro/) în
> care să fie măcar 4 prezentări și mai apoi o să vedem cu procedăm mai
> departe. Deocamdată suntem doi prezentatori (eu și incă o persoană).
>

> Aș avea nevoie de sugestii de prezentări (cam ce ar dori lumea să
> vadă) și încă două persoane dornice să prezinte ceva legat de Python
> în Cluj-Napoca.

> [...]

Salut Sever,
excelentă inițiativa, deși eu zic să o mutăm pe CjLUG (am adăugat la CC
adresa listei).
Nu sunt decât la nivel de user/sysadmin când vine vorba de Python, însă
mi-ar plăcea să particip la un astfel de eveniment.

Sunt, err... am fost susținător GeekMeet până recent când am realizat că
țelul evenimentelor GeekMeet e altul decât interesele mele, din acest
motiv nu știu cât de ok ar fi publicul de acolo la 4 prezentări Python.
CjLUG acum ceva vreme organiza TechTalks, în care s-au discutat tot
felul de limbaje de programare însă din lipsa persoanelor active, am
fost nevoiți să luăm o pauză.

Deci soluția ar fi să se facă ceva gen py-GeekMeet (sort of
php-GeekMeet) sau un TechTalk sănătos ca-n vremurile bune.
Dacă alegeți a 2-a, mă pot implica mai mult și cred că pot rezolva de o
sală cu de toate în cadrul Universității Tehnice (dacă țineți musai să
fie la Babeș, vorbiți cu Levente/Alin dacă pot ajuta).
Oricum sunt pro în ambele cazuri.

Aștept vești.

--
()  Campania Panglicii în ASCII