[GSL] FLOSSCamp: BoF Debian?

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Dum Aug 1 11:26:53 EEST 2010

2010/8/1 marius adrian popa <mapopa at gmail.com>:

> propune cateva idei si ce trebui practic facut si discut cu restul care vin
>
> eu zic prima data ar trebui sa avem un site al comunitatii sau macar un wiki
> daca rezolva cineva cu dns-ul cautam si un hosting

Partea de hosting o pot rezolva eu pe *.lug.ro, as fi incantat daca
s-ar gasi cine sa se si ocupe de continut pe potentialul site. In
plus, acum cateva luni am facut niste tentative de a recupera
debian.ro de la simpliq si raspunsul oficial a fost "nu", iar pentru
un raspuns neoficial, nu am contacte suficient de apropiate pe-acolo.

Anyway, aflu in 2-3 zile daca vin sau nu, si daca nu pot sa ajung
scriu un ravas cu ce idei am sa-l discutati la bof :P
--
Petre.