[GSL] FLOSSCamp: BoF Debian?

Dum Aug 1 12:08:13 EEST 2010

On Du, 01 aug 10, 11:26:53, Petru Ratiu wrote:

> Partea de hosting o pot rezolva eu pe *.lug.ro, as fi incantat daca
> s-ar gasi cine sa se si ocupe de continut pe potentialul site. In
> plus, acum cateva luni am facut niste tentative de a recupera
> debian.ro de la simpliq si raspunsul oficial a fost "nu", iar pentru
> un raspuns neoficial, nu am contacte suficient de apropiate pe-acolo.

Nu cred că are rost să ne blocăm la un nume de domeniu. Mai întâi să
avem ce pune pe el[0], după care putem apela la SPI[1].

Oricum, nu văd motiv pentru care ar trebui să facem sit separat.
Conținut generic există mai mult decât putem traduce cu resursele
actuale, iar situl principal suportă negocierea limbii[2].

Conținut specific în limba română putem pune pe wiki.debian.org sau dacă
e mai static pe situl principal la /international/Romanian/

Pentru cine dorește să ajute la web design[3] vedeți proiectul lui Kalle
Soderman[4], singurul care are șanse reale de a fi implementat, poate
chiar în același timp cu lansarea lui Squeeze.

[0] www.debian.de este doar un alias pentru www.de.debian.org
[1] SPI = Software in the Public Interest, entitatea legală care printre
altele deține și marca "Debian".
[2] http://www.debian.org/intro/cn
[3] http://wiki.debian.org/DebianWebsiteDiscussion
[4] http://www.kalleswork.net/projects/debian/