[GSL] FLOSSCamp: BoF Debian?

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Dum Aug 1 14:40:04 EEST 2010

În data de Du, 01-08-2010 la 12:08 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Nu cred că are rost să ne blocăm la un nume de domeniu. Mai întâi să
> avem ce pune pe el[0], după care putem apela la SPI[1].
>
> Oricum, nu văd motiv pentru care ar trebui să facem sit separat.
> Conținut generic există mai mult decât putem traduce cu resursele
> actuale, iar situl principal suportă negocierea limbii[2].
>
> Conținut specific în limba română putem pune pe wiki.debian.org sau dacă
> e mai static pe situl principal la /international/Romanian/
>
> Pentru cine dorește să ajute la web design[3] vedeți proiectul lui Kalle
> [...]

Apropo de domeniu, +1 Andrei.

Dacă facem rost de un subdomeniu debian.org e ok pentru început, și nu
ar trebui să fie o problemă.

Ce ține de hosting, dacă rezolvă rpetre treaba, eu mă propun să ajut la
partea de web și conținut eventual.

Eu zic să propunem o Agendă pentru FLOSSCamp și să o avem acolo pe loc
pentru o discuție cât mai organizată.

Spor.