[GSL] FLOSSCamp: BoF Debian?

Dum Aug 1 23:15:47 EEST 2010

On Du, 01 aug 10, 14:40:04, Stas Sușcov wrote:

> Apropo de domeniu, +1 Andrei.
>
> Dacă facem rost de un subdomeniu debian.org e ok pentru început, și nu
> ar trebui să fie o problemă.

Subdomeniu? Situl Debian nu folosește subdomenii decât pentru tematici
diferite (bugs, packages, ...). Pentru a servi altă limbă decât engleza
se folosește content negotiation[1]. Eventual un sub-domeniu
semi-oficial debian.net, dar nu cred (sper) că este cazul, vezi mai jos.

> Ce ține de hosting, dacă rezolvă rpetre treaba, eu mă propun să ajut la
> partea de web și conținut eventual.

Cred că este o neînțelegere aici, eu propun să evităm pe cât posibil să
găzduim conținut în alte părți decât pe siturile oficiale. De ce să
reinventăm roata?

> Eu zic să propunem o Agendă pentru FLOSSCamp și să o avem acolo pe loc
> pentru o discuție cât mai organizată.

În „plen”? Mă îndoiesc că Debian interesează pe toată lumea, dar în
paralel se pot ține BoF pe alte teme ;)

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Content_negotiation

Andrei
--