[GSL] FLOSS Camp 2010 - ne trebuie sau nu proiector ?

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Mie Aug 4 14:42:20 EEST 2010

2010/8/4 Petru Ratiu <rpetre la gmail.com>:

> Cred ca daca ne strangem ciopor cate 5-6 in jurul unui laptop e ok :)
>
> As prefera sa se gaseasca un AP, un switch si cateva patchcorduri pt.
> o retea ad-hoc. Macar de-un bzflag sau ceva :)
daca tot sunt 10 ani de firebird ma gandeam sa prezentam vreo 5-10
minute despre istoria firebrid
sau ceva din campania mindthebird
http://firebirdsql.ro/images/MindTheBird_Romanian.zip
ar mai fi si ceva de vorbit despre kde 4.5

ps:asta daca este priza si loc unde sa fie pus ecranul de la proiector
openarena se vede mai bine pe un proiector :)