[GSL] FLOSS Camp 2010 - ne trebuie sau nu proiector ?

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mie Aug 4 15:01:30 EEST 2010

On 04.08.2010 14:47, Petru Ratiu wrote:

> Bre, "camping" inseamna altceva in contextul asta :)

M-am gandit la asta ca la o optiune Petru, e adevarat ca nu pentru
jocuri ...
Si asa ne vedem destul de greu cu totii la un loc, poate e util sa-l
avem la indemana sa putem schimba informatii si altfel decat din vorbe.
Oricum vom decide acolo la fata locului ce si cum.
Poate sunt insa oameni interesati de o discutie langa proiector si e rau
sa n-ai pe ce pune mana. In rest nu e nimic obligatoriu, desigur.
Doru