[GSL] cazare flosscamp

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Joi Aug 5 02:01:28 EEST 2010

On 04.08.2010 22:22, Alexandru Szasz wrote:
>   Pe 31.07.2010 15:25, Doru Ilasi a scris:

> Să-mi trimiteți coordonate GPS că eu ajung vineri pe la 23:59 și
> intenționez să montez un cort la ora aia ;)

Alex, vineri e un chef acolo (nu e al nostru, un tanar serbeaza
majoratul) - drept care in cabana raman doar 3 locuri pe care ne batem
cei ajunsi prea devreme.
Impreuna cu aceste personalitati (care se avanta cu o zi inainte) vom fi
pe afara cu berile in mana ca orice comitet de primire serios.
Daca e prea galagie la fata locului ... Ma documentez deja pentru o
pozitie avantajoasa de amplasament ...
N-are rost sa trimitem prematur coordonate ... mai bine te asteptam.
Doru