[GSL] cazare flosscamp

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Joi Aug 5 09:52:13 EEST 2010

Salut,

Alex, eu cred ca voi ajunge pe la 20.30 pe lumina astfel incat pot sa vad
unde pun cortul. Asa ca unde vei vedea un cort verde sa stii ca poti campa
alaturi. Dar sigur vor mai fi si altii pana atunci ...

Lucian,

În data de 5 august 2010, 02:01, Doru Ilasi <doruilasi la gmail.com> a scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro