[GSL] Votare Google

rs rospell2009 la gmail.com
Lun Feb 1 03:27:38 EET 2010

Salut,

Dacă îmi permiteți să vă semnalez o acțiune de votare demarată pe
grupul google diacritice:

> De la: Sorin Sbârnea <sorin.sbar... la gmail.com>
> Data: Sun, 31 Jan 2010 01:26:55 -0800 (PST)
> Subiect: Votați pentru repararea dicţionarului românesc din Chrome / Chromium
>
> Dicţionarul românesc din Chrome este incomplet și folosește
> diacriticele vechi:
>
> Dacă votați (click pe stea) o să ajute ca să atragem mai rapid atenția
> asupra problemei.
> http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=33024
>
> /sorin

Problema afectează chrome, gmail, google docs și probabil tot ce mișcă
la Google în cloud.

Microsoft nu mai are probleme de genul ăsta de doi ani, și pare să
preia tot  businessul care apare. Ne așteptăm să vedem mai multe
institute de învățământ, organe guvernamentale etc. ajungând la
Microsoft în cloud pe motiv că nu există concurență.

Deci ideea este să le atragem atenția celor de la Google, pentru
început votând un bug.

Mulțumesc,

Lucian