[GSL] Votare Google

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Lun Feb 1 13:07:09 EET 2010

Nu aș subscrie la afirmația că Microsoft nu mai are probleme pe
direcția asta. Poate la Vista sau livrările mai noi...
Am destui colegi de catedră (ca să nu spun de studenți) care-mi tot
arată cum nu se văd pe XP-urile lor ț-ul și ș-ul, (în mod special)
nici în mesajele email, nici din MS Office în fișierele salvate de
mine din OOo ca doc. Si în zadar i-am trimis la situl cu diacritice al
lui Cristi Secară, că tot nu se descurcă cu "upgrade" -ul  kb/958704

În data de 1 februarie 2010, 03:27, rs <rospell2009 la gmail.com> a scris: