[GSL] Votare Google

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Lun Feb 1 13:52:51 EET 2010

Mihai Jalobeanu a scris:
> Nu aș subscrie la afirmația că Microsoft nu mai are probleme pe
> direcția asta. Poate la Vista sau livrările mai noi...
> Am destui colegi de catedră (ca să nu spun de studenți) care-mi tot
> arată cum nu se văd pe XP-urile lor ț-ul și ș-ul, (în mod special)
> nici în mesajele email, nici din MS Office în fișierele salvate de
> mine din OOo ca doc. Si în zadar i-am trimis la situl cu diacritice al
> lui Cristi Secară, că tot nu se descurcă cu "upgrade" -ul  kb/958704

@Mihai Jalobeanu

Bună ziua,

Pentru ca acele diacritice să se vadă corect, este necesar să fie
instalate *și* fonturile European Union Font Update.

Procedura completă de instalare a întregii soluții, pe care am testat-o
personal, este dată de mine pe forumul studenților din ASE
(http://forum.aseforum.ro), la secțiunea Tehnologie (e în mentenanță în
acest moment, nu vă pot da link-ul exact  :-(  )

Atenție, pentru ca fonturile European Union Font Update să se poată
instala, Windows trebuie să fie neapărat cu licență.

Tastatura pe care o recomand călduros, din driverul lui Cristi Secară,
este „Romanian [Programmers]” (NU „Romanian [Standard]”)

Alte detalii sunt la:

http://www.secarica.ro/html/ro_keyboard.html
http://www.microsoft.com/Romania/Diacritice.aspx
http://i18n.ro/Tastaturi