[GSL] Alege Software Liber

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Feb 2 08:48:47 EET 2010

On 02/01/2010 04:17 PM, Stas Sușcov wrote:
> În data de Lu, 01-02-2010 la 15:11 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Care arată nașpa :)
> E bun numai dacă vrem să facem animații pixel-art :D

Nu arata neaparat naspa, dar e limitata si daca vrei sa arate bine va
avea dimensiuni de fisier foarte mari.

S-ar putea face animatii spectaculaose cu Canvas, dar astea nu merg pe
Internet Explorer, iar un site ca Alege inteleg eu ca se adreseaza in
primul rind utilizatorilor de Windows/Explorer/alte aplicatii proprietare.