[GSL] Alege Software Liber

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Feb 2 13:05:37 EET 2010

Nicu Buculei a scris:
> S-ar putea face animatii spectaculaose cu Canvas, dar astea nu merg pe
> Internet Explorer, iar un site ca Alege inteleg eu ca se adreseaza in
> primul rind utilizatorilor de Windows/Explorer/alte aplicatii proprietare.

Salut,

Sunt de acord cu Nicu, site-ul trebuie optimizat în primul rând pentru
IE și Mozilla Firefox pe Windows. Acesta e target-ul.

Eu nu aș face deloc animații, dar majoritatea utilizatorilor Windows vor
considera asta un defect.

De asemenea, îmi permit să-i sugerez lui Stas că ar fi necesare:

- un font puțin mai lizibil (mai mare și cu contrast mai bun, de impact);

- o secțiune „De ce nu Windows ?” care să pointeze la
http://www.windows7sins.org , http://defectivebydesign.org sau ceva
asemănător. Acesta este răspunsul la întrebarea „de ce sa nu folosesc
Windows dacă mi-l dă facultatea moka - ca în cazul ASE București ?”

- o trimitere către o secțiune de aplicații Linux, gen
http://încearcă.softwareliber.ro sau
http://www.cyberciti.biz/tips/10-greatest-open-source-software-of-2009.html

În acest moment, unui vizitator al paginilor *softwareliber.ro îi este
foarte greu să „descopere” secțiunile site-ului (sa treaca de la alege
la incearca, sau de la www la alege).

Numai bine,
Răzvan