[GSL] Telefon Nokia N900 - remarcabil !

Alexandru Burlacu alex.burlacu la gmail.com
Mar Feb 2 14:25:44 EET 2010

Salut,
Din păcate mai e mult de lucru la el... Am avut ocazia sa "butonez"
unul.... Și am rămas la E72...
Încearcă un ssh... sau un ping și te vei convinge...
Poate versiunile următoare vor fi mai ok, ceea ce se vinde acuma e doar
un gadget bazat pe linux.

O zi cu mult bine,
Alex