[GSL] Telefon Nokia N900 - remarcabil !

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Feb 2 19:12:07 EET 2010

Pe 02.02.2010 14:25, Alexandru Burlacu a scris:
> Salut,
> Din păcate mai e mult de lucru la el... Am avut ocazia sa "butonez"
> unul.... Și am rămas la E72...
> Încearcă un ssh... sau un ping și te vei convinge...
> Poate versiunile următoare vor fi mai ok, ceea ce se vinde acuma e doar
> un gadget bazat pe linux.

Ai instalat Debian pe el sau ai încercat doar Maemo care e pe el ?

Oricum, având în vedere că e cu Linux, prețul e prohibitiv, chiar dacă
are touchscreen, rezoluție foarte mare, gps, etc, e cât un laptop.

Sunt curios dacă diacriticele românești sunt cele corecte acum.

Pe E71 nu-s.