[GSL] Telefon Nokia N900 - remarcabil !

Alexandru Burlacu alex.burlacu la gmail.com
Mar Feb 2 20:22:36 EET 2010

Salut,
Nu am instalat altceva pe el. L-am avut în probe ca să spun așa. Da,
prețul este mult prea mare pentru ce poate să facă. Personal unul din
lucrurile care m-a deranjat și am citit că e încă o problemă cunoscută,
este modul de folosire cu ecranul "Portrait". Acesta nu este activ decât
în convorbire, în rest, trebuie să îl ții la orizontală.

O zi cu bine,
Alex