[GSL] Telefon Nokia N900 - remarcabil !

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mie Feb 3 10:03:21 EET 2010

Pe 02.02.2010 20:22, Alexandru Burlacu a scris:
> Da, prețul este mult prea mare pentru ce poate să facă.

Pentru mine e mai mult decât suficient, deși prețul e pipărat (în
momentul de față folosesc un Nokia 61i și un Motorola V6 Maxx Ferrari).

Voi face tot ce depinde de mine ca vânzările pentru aceste dispozitive
*cu Linux* să crească, în magazinele *din România* (nu numai online).

Altfel spus, producătorii și importatorii trebuie încurajați să vândă
laptopuri, telefoane și alte gadget-uri bazate pe Linux. Iar noi,
comunitatea FLOSS românească, putem face asta! Acesta este și motorul
care va duce la diminuarea cotei Windows pe desktop, inclusiv în România...

Cum vreți ca oamenii (neprofesioniști IT) să folosească Linux și să nu
cadă victima FUD-ului, dacă n-au văzut Linux în viața lor ?

Părerea mea este că trebuie popularizate intens aceste device-uri și
trebuie spus clar, răspicat: „DA, acesta este un aparat care rulează
LINUX !”

De asemenea, trebuie să-i *ajutăm* la debugging, la localizare, etc.,
inclusiv pentru software gen Ovi Suite (care, IMHO, e un prim pas în
direcția deschiderii). Pe vremea lui Nokia E61i, eu am făcut bug la
Nokia și Motorola pentru problema diacriticelor, dar mai trebuie
revenit... trebuie „pisați”...

Răzvan