[GSL] [Fwd: Re: It innovation]

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Feb 3 11:18:12 EET 2010

---------- Mesaj înaintat ----------
> De la: _ <_ la _._>
> Către: Stas Sușcov <stas la nerd.ro>
> Subiect: Re: It innovation
> Data: Wed, 3 Feb 2010 10:51:41 +0200
>
> Data e de 27 martie. Am fost sa cautam sponsori si am gasit cativa,
> acuma sa vedem cati bani or sa dea.
> Iar cu domeniul nu stiu ce sa zic, pe noi nu ne sustin profii deloc.
> Avem un profesor numai care ne mai ajuta, dar in schimb 3 care ne
> incurca. Asa ca pana deocamdata nu avem bani de domeniu.

Salut,
este un grup de *elevi* (!), care tot vor și reușesc să organizeze deja
a II-a ediție a unui concurs de programare web și software.

Au nevoie de un pic de sprijin.
Cine e dornic să ajute, scrieți un mesaj la adresa itin la softwareliber.ro
(e un proxy special pentru a nu face publică adresa de email, și a
exclude interpretări greșite/răutăcioase din numele autorului).

Mulțumesc anticipat.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/