[GSL] Telefon Nokia N900 - remarcabil !

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Feb 4 15:53:26 EET 2010

On 02/04/2010 03:45 PM, Cosmin Stoica wrote:

> Nu am văzut reclamă la Open Moko, Neo Free Runner!
> Dacă nu mă înșel, e primul (singurul!) cu OS open și accesibil direct.
> În România nu am văzut pre multe...

Dar pe alea poti sa le folosesti si ca telefoane? adica sa suni lumea si
sa vorbesti? S-au vindut vreodata in magazine?

> Cred că, dacă e să promovăm GNU, Nokia să mai stea la coadă după ce a
> închis Symbian (folosesc un Nokia...)

Nu-s fan Nokia, dar aici ai lovit pe linga: *azi* e ziua in care au
deschis sursele, cu 4 luni mai devreme decit anticipasera:
http://developer.symbian.org/wiki/index.php/Category:Platform_Opening

Si cum adica "a închis Symbian"? A fost vreodata deschis, dupa care nu a
mai fost dar acum va fi iar?