[GSL] Telefon Nokia N900 - remarcabil !

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Feb 4 15:56:03 EET 2010

Cosmin Stoica a scris:

> Nu am văzut reclamă la Open Moko, Neo Free Runner!
> Dacă nu mă înșel, e primul (singurul!) cu OS open și accesibil direct.
> În România nu am văzut pre multe...
> Cred că, dacă e să promovăm GNU, Nokia să mai stea la coadă după ce a
> închis Symbian (folosesc un Nokia...)

Haideți să reducem discuția la modelele de aparate care se găsesc
oficial în România, în *magazine* - inclusiv la acelea a căror livrare o
putem solicita magazinelor, prin presiuni repetate.

Toate celelalte, care se găsesc pe piețele vestice sau pe rețele gen
Amazon, sunt tot atât de departe pentru publicul român *larg*
(neprofesionist IT) ca și Polul Sud.

Aparatele cu Linux care se găsesc deja (sau pot fi aduse relativ simplu)
merită promovate mai susținut !

Ne convine sau nu, Nokia e, momentan, lider de piața în România
(personal, sunt fan Motorola, dar, offff,  dacă modelul Q9 ar scăpa
odată de nenorocitul acela de Windows Mobile.... ! )

Cât despre Nokia, cum „a închis” Symbian ? Înțeleg că l-a făcut Open
Source și l-a lăsat să trăiască pe picioarele proprii, cam cum a făcut
Red Hat cu proiectul Fedora... Ce e rău în asta ?

http://www.symbian.org

Numai bine,
Răzvan