[GSL] Articol în revista Capital

Alexandru Burlacu alex.burlacu la gmail.com
Vin Feb 12 17:25:22 EET 2010

Nu-i vorba aici doar de guvernul român. Ît,i pot da cel put,in 3 alte
exemple de companii multinat,ionale care ajunse în România fort,eaza(
oamenii sa( foloseasca( software Microsoft. Cred ca( de fapt se rezuma(
totul la cuantumul comisioanelor încasate... asta ca sa( fiu politicos.
O zi cu mult bine,
Alex.

Cu stima,

Alex. Burlacu