[GSL] FLOSSCamp 2010

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Vin Feb 12 20:02:26 EET 2010

În data de Vi, 12-02-2010 la 19:45 +0200, Strainu a scris:
> Salut,
>
> Stiu ca mai sunt 6 luni pana atunci, dar din anumite motive as vrea sa
> stiu mai din timp: se mai doreste organizarea evenimentului si anul
> acesta? Tot in august? Tot in Sibiu?
>
> Orice raspunsuri m-ar ajuta.

Începusem ceva discuții cu Alex Szasz, însă nimic concret.
Eu sunt pro ediția 2010, și cred că mesajul tău este binevenit pentru a
începe discuția despre propuneri pentru locație și cine dorește să se
implice anul acesta (anul trecut băieții din Sibiu au fost cei pe care
ne-am bazat și nu cred că a regretat cineva).

Mersi pentru buzz.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/