[GSL] FLOSSCamp 2010

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Feb 12 21:46:12 EET 2010

Pe 12.02.2010 20:02, Stas Sușcov a scris:
> În data de Vi, 12-02-2010 la 19:45 +0200, Strainu a scris:

> Începusem ceva discuții cu Alex Szasz, însă nimic concret.
> Eu sunt pro ediția 2010, și cred că mesajul tău este binevenit pentru a
> începe discuția despre propuneri pentru locație și cine dorește să se
> implice anul acesta (anul trecut băieții din Sibiu au fost cei pe care
> ne-am bazat și nu cred că a regretat cineva).
>
> Mersi pentru buzz.

Trag și eu câteva concluzii după 2 evenimente FLOSSCamp și mai multe
externe înainte de a propune locații:

- e important să fie niște oameni voluntari pentru a organiza
evenimentul, dar nu e musai să fie din zonă, e suficient să vină cu o zi
mai devreme
- unii oameni nu suportă cortul, în ambii ani a fost posibilitate de
cazare la câțiva km
- scopul principal este să se întâlnească contribuitorii pentru a rămâne
contribuitori
- anul trecut au fost mai multe persoane decât ne așteptam și temele
discutate nu mai priveau toată lumea
- temele generale, de genul hai să facem lumea mai bună n-au finalitate
- sunt preferate prezentări ținute de oameni care știu ce vorbesc din
experiență, pregătite de acasă și discuții tehnice în grupuri restrânse
pe teme de interes; fie și o prezentare a activității din anul anterior
- oamenii trebuie să-și aducă mâncare de acasă, am pierdut prea mult
timp cu aprovizionarea și adunatul banilor