[GSL] FLOSSCamp 2010

Cata catalinfest la gmail.com
Sâm Feb 13 13:44:08 EET 2010

Eu unul nu am fost la FLOSSCamp pana acum.
Asa ca o sa iti arat O VARIANTA mai "a la  CARAGIALE".
Sper sa nu fiu prea rautacios .
Regards

Cititi mai jos :

> - e important să fie niște oameni voluntari pentru a organiza
> evenimentul, dar nu e musai să fie din zonă, e suficient să vină cu o zi
> mai devreme

e bine sa fie niste oameni voluntari , si trebuie sa faca un efort .

> - unii oameni nu suportă cortul, în ambii ani a fost posibilitate de
> cazare la câțiva km

ai sansa sa stai la cort , dar daca vrei confort o sa bati drumul

> - scopul principal este să se întâlnească contribuitorii pentru a rămâne
> contribuitori

frate , frate dar branza e pe bani

> - anul trecut au fost mai multe persoane decât ne așteptam și temele
> discutate nu mai priveau toată lumea

au fost multi care nu erau importanti

> - temele generale, de genul hai să facem lumea mai bună n-au finalitate

sa inteleg ca chestii de robotesc la wikipedia si similar ... nu ne intereseaza

> - sunt preferate prezentări ținute de oameni care știu ce vorbesc din
> experiență, pregătite de acasă și discuții tehnice în grupuri restrânse
> pe teme de interes; fie și o prezentare a activității din anul anterior

fara replica , nu exista nici un target in propozitia asta .

> - oamenii trebuie să-și aducă mâncare de acasă, am pierdut prea mult
> timp cu aprovizionarea și adunatul banilor

o sa iti cari mancarea , dar ia si bani ca nu se stie .