[GSL] FLOSSCamp 2010

Strainu strainu10 la gmail.com
Sâm Feb 13 16:36:25 EET 2010

2010/2/12 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> Trag și eu câteva concluzii după 2 evenimente FLOSSCamp și mai multe
> externe înainte de a propune locații:
>
> - e important să fie niște oameni voluntari pentru a organiza
> evenimentul, dar nu e musai să fie din zonă, e suficient să vină cu o zi
> mai devreme
> - unii oameni nu suportă cortul, în ambii ani a fost posibilitate de
> cazare la câțiva km

Distanța nu e chiar atât de importantă, pentru că de fiecare dată am
reușit să ne coordonăm cu mașinile. Totuși, ca șofer, eu nu m-aș
supăra să fie un drum mai bun ca anul trecut :D Cazarea la
cabană/hotel/pensiune este importantă.

> - scopul principal este să se întâlnească contribuitorii pentru a rămâne
> contribuitori

Nu cred că o ieșire la cort e necesară ca să rămână lumea implicată.
Mai degrabă e utilă ca să vezi cine pe ce se mai axează fără să
trebuiască să urmărești prea multe liste de discuții.

> - anul trecut au fost mai multe persoane decât ne așteptam și temele
> discutate nu mai priveau toată lumea

Asta pentru că nici nu s-au respectat trackurile pe care le
propusesei. N-ar fi rău să avem:
 - etichete cu numele. Alea ale lui Nicu au fost foaaarte utile
 - un "avizier". Foaia aia pe iarba a fost funny, dar dacă ploua eram in pom
 - înregistrare video organizata. Știu ca anul trecut au filmat ceva
băieții de la ArLUG, dar eu n-am văzut filmele. Poate de data asta
decidem de la început unde se vor pune, licențe etc.
 - trackuri definite deja când ajungem acolo, cu câte un moderator și
eventual și ceva vorbitori (pentru sâmbătă)
 - o sesiune "plenara" vinerea după-amiaza în care sa se discute
temele generale (vezi mai jos)
 - încă un rând de discuții restrânse duminica dimineața, dar astea ad-hoc

> - temele generale, de genul hai să facem lumea mai bună n-au finalitate

Da, dar sunt importante (pentru unii) și extrem de amuzante (pentru restul).

> - sunt preferate prezentări ținute de oameni care știu ce vorbesc din
> experiență, pregătite de acasă și discuții tehnice în grupuri restrânse
> pe teme de interes; fie și o prezentare a activității din anul anterior
> - oamenii trebuie să-și aducă mâncare de acasă, am pierdut prea mult
> timp cu aprovizionarea și adunatul banilor

De acord, dar totuși, poate ar trebui sa oferim și un fel de "meniu
fix" pentru sâmbătă seara (focul de tabără merge cu grătărel). Cine
vrea bine, cine nu mănâncă de acasă. Zic fix ca să fie ușor cu banii.
Asta dacă găsim 1-2 persoane care sa-și asume partea asta, dacă nu
ghinion.

În ceea ce privește băutura, eram mulți care ar fi trebuit sa aducem
un camion ca sa ne ajungă 3 zile :D Aspectul ăsta cred c-ar trebui
luat în considerare, nu știu încă exact în ce fel...