[GSL] FLOSSCamp 2010

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Feb 15 09:20:08 EET 2010

On 02/13/2010 01:44 PM, Cata wrote:

> e bine sa fie niste oameni voluntari , si trebuie sa faca un efort .

Editia de anul trecut NU ar fi fost posibila fara efortul lui Alex, care
a facut o treaba organizatorica *nemaipomenita*. Si baietii de la SbLUG
au ajutat mult pe plan local (gasirea locului, aprovizionare, transport)

> ai sansa sa stai la cort , dar daca vrei confort o sa bati drumul

In cazul 2009 vorbim de 5 minute cu masina pe drum forestier.

> frate , frate dar branza e pe bani

FLOSSCamp nu e un eveniment de promovare FLOSS, ci o intilnire a celor
care activeaza in FLOSS. Am avut prilejul sa ne intilnim [uneori pentru
prima data] fata in fata, sa ne cunoastem mai bine, sa punem bazele unor
colaborari mai bune in viitor.

> au fost multi care nu erau importanti

> sa inteleg ca chestii de robotesc la wikipedia si similar ... nu ne intereseaza

Discutia "principala" a fost un mare cerc (in timpul caruia citiva au
dormit) despre "cum sa facem lumea mai buna" si a avut fix doua
rezutlate practice:
- Ceata si SbLUG au avut in "dick contest" despre cine a avut primul
ideea unor prezentari FLOSS in scoli;
- Volodia si restul lumii s-au certat in privinta cartii electronice de
promovare a FLOSS (proiectul Libertas).

> o sa iti cari mancarea , dar ia si bani ca nu se stie .

Alex a pierdut nu stiu cite ore vineri seara (cred ca cel putin vreo 4)
ducindu-se in Sibiu la un supermarket sa faca aprovizionarea, asa ceva
nu trebuie sa se mai repete, putem cumpara carnea de gratar si berea
dinainte. Sigur, a fost si un avantaj: cu foamea pe care o aveam,
gratarul ala a fost atit de gustos...

[1] http://forum.fedoraproject.ro/gallery/thumbnails.php?album=25&page=19