[GSL] FLOSSCamp 2010

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Lun Feb 15 10:07:34 EET 2010

Bună ziua,

Pentru a nu se crea eventuale suprapuneri, semnalez că în perioada 30
august - 4 septembrie, dl. profesor Mihai Jalobeanu a anunțat
organizarea ediției 2010 a Școlii de Vară „Informatica la Castel” de la
Macea (lângă Arad)
http://www.geonames.org/6947210/castelul-cernovici-macea.html

Detaliile (și lista de discuții a Școlii) sunt pe http://proinfo.uvvg.ro

Iată mesajul dumnealui, trimis la 10.02.2010:

Numai bine,
Răzvan