[GSL] Draft pentru specificația OpenFormula (formule de foi de calcul în OpenDocument s.a.)

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Feb 26 14:20:31 EET 2010

Bună ziua,

Îmi permit să vă  aduc în atenție faptul că draftul specificației
OpenFormula a ajuns în faza de dezbatere publică pentru standardizare.

Documentația e 100% disponibilă public, la OASIS:

http://www.oasis-open.org/committees/documents.php?wg_abbrev=office-formula

Altfel spus, suntem invitați să exprimăm păreri (avizate) despre modul
de funcționare al formulelor din foile de calcul, așa cum le vom regăsi,
peste un an-doi, în mai toate documentele noastre de birou (cu mare
probabilitate, nu numai cele OpenDocument).

Subiectul mi se pare suficient de important pentru a merită să fie
semnalat oricărei persoane potențial interesate.

Cu stimă,
Răzvan