[GSL] Salvați MySQL!

mariuz mapopa la gmail.com
Dum Ian 3 19:29:28 EET 2010

On Dec 30 2009, 11:53 am, Tibi Turbureanu
<tiberiuturbure... la gmail.com> wrote:
> La mulți ani vouă și lui MySQL!
La putzini ani dar buni ,
parca s-a terminat circul cu oracle si monty ?
oricum am scris de ce nu prea ma pasioneaza
http://mapopa.blogspot.com/2009/12/firebird-community-letter-to-monty-we.html
codul mysql e sub gpl si un fork poate ramane asa pentru totdeauna

ahh nu poate monty sa faca bani si sa vanda licentza propietara , aia
e fix problema lui
ar trebui sa castige din servicii ca redhat ... ubuntu , ..