[GSL] Scrisoare deschisă pentru implementarea soluțiilor libere în instituții

Doru Ilasi doru la aplix.org
Sâm Ian 16 20:59:30 EET 2010

On 16.01.2010 20:51, Stas Sushkov wrote:

> Unica problemă pentru mine este că nu am experiență și nici idei cum
> ar trebui să arate o astfel de scrisoare. Maximul ce pot face e să
> plagiez de la ruși :
Desigur solicitam feedback de la toate comunitatile ce doresc sa praticipe.
Dar ideea in care e formulata mie unul imi pare foarte ok. Si e si timpul.
Postam pe toate listele sa strangem idei, propunem, dezbatem si ii dam
drumul. Pot formula un draft in cateva zile.
Pare ok ?
Doru