[GSL] Scrisoare deschisă pentru implementarea soluțiilor libere în instituții

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Lun Ian 18 10:07:22 EET 2010

2010/1/16 Stas Sushkov <stas la nerd.ro>

> Salut,
> am dat de o știre interesantă.
> Colegii noștri din Rusia (și ăia Ubuntiști), au publicat o scrisoare
> deschisă/petiție
> la adresa președintelui Medvedev.
>

> http://translate.google.com/translate?hl=ro&sl=ru&tl=ro&u=http://girus.ru/petition/19/
>
> Ce părere aveți dacă am crea și noi a astfel de scrisoare?
> Eu zic că am putea să obținem atenția cel puțin mass-media.
> Și apoi, acum politicienii sunt după alegeri, și o astfel de scrisoare
> cred că e puțin așteptată de către ei.

Dupa cum stiti s-a redactat ceva similar in 2009 (
http://docs.google.com/Doc?id=dkwbj2t_14f9kphqf6&hl=en ), chiar de catre
unii membri GSL. Poate puteti folosi ceva de acolo :)

--
Calin Miclaus