[GSL] Găzduirea conferinței OOoCon 2011 în România ?

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mar Ian 19 14:25:15 EET 2010

Ar fi important și benefic, în adevăr sa se poată organiza în România.
A participat cineva din grup la una din precedentele conferințe. Ar fi
important de aflat cam care-i nivelul - pretențiile , mă refer la
cazare si "facilități", unde noi stăm cam prost și scump. Apoi, așa
cum scrie și în materialul de apel, candidatura în cauză trebuie
însoțită de o participare consistentă (ca secunzi) la conferința din
acest an, la Budapesta. Cine s-a înscris deja?

În data de 19 ianuarie 2010, 13:49, Răzvan Sandu
<razvan.sandu la zando.ro> a scris:

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu