[GSL] Rușinos de bine...

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mar Ian 19 20:41:53 EET 2010

Doar să nu mai luăm de bune traducerile furnizate de automatul de la
Google, așa cum constat că au început să procedeze și ziariștii
(recent cei de la  Money.ro cu știrea că Guvernul German recomandă
evitarea MSIE).

În data de 19 ianuarie 2010, 19:48, Stas Sushkov <stas la nerd.ro> a scris:

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu