[GSL] Rușinos de bine...

Vin Ian 22 19:24:11 EET 2010

On Tue, Jan 19, 2010 at 07:48:14PM +0200, Stas Sushkov wrote:
> EU a fost destul de deșteaptă să sponsorizeze aceste materiale [1],
> însă a fost destul de corporativă să nu lase sursele în libertate[2].

s/EU/UE

Este sub o licență liberă (GFDLv1.2) și textul este selectabil. Sunt convins
că va apărea și sub formă .odt/.tex sau în ce altceva or fi scris-o oamenii
ăia, doar că nu este finalizată.

Ai fi fost complet îndreptățit să spui că sursele nu sunt în libertate dacă
fișierul pdf ar fi fost o colecție de poze pe care să fi nevoit să faci OCR.

Le-am scris o cerere pentru fișierele sursă[3].

Tibi

> [1]: http://www.osor.eu/news/eu-open-universities-open-source-master-published-first-two-books
> [2]: http://ftacademy.org/materials

[3]

Hello,

Please provide source files (.odt, .tex, etc.) for the .pdf's here[1].
It could help people translate the two books.

Thanks in advance,

Tibi, Romania.

[1] http://ftacademy.org/materials